O śmigle. Śmigło wyprodukowane w polskich zakładach Integrale w Warszawie. Śmigło w zbiorach →Muzeum Techniki w Warszawie, nie eksponowane.
Budowa śmigła. Śmigło złożone z 6 warstw drewna, zapewne jesionowego. Na długości około 670 mm krawędzi natarcia oraz końcówce okute blachą aluminiową, śmigło pokryte warstwą czarnego laku Tonkilaque.
Samolot i Silnik. Śmigło od jednego z produkowanych w Polsce samolotów Hanriot HD-14 lub H-28. Śmigło zamontowane do 9-cio cylindrowego silnika rotacyjnego Le Rhone 9C o pojemności 10,89 l.
Literatura:
- „Samoloty i zakłady lotnicze II Rzeczypospolitej”, Mariusz Wojciech Majewski, ZP Grupa, 2008
Reklama z Epoki. Samolot, Lata dwudzieste XX wieku.
Reklama z Epoki. Samolot, Lata dwudzieste XX wieku.